وکیل و مشاور حقوقی در دعاوی خانواده در تهران

مزایای داشتن وکیل و مشاور حقوقی در دعاوی خانواده

وکیل و مشاور حقوقی در دعاوی خانواده در تهران


مزایای داشتن وکیل و مشاور حقوقی در هنگام ارائه دادخواست و یا تنطیم لوایح امروزه در جامعه لازم و ضروری میباشد. قوانین هر جامعه همواره در حال تغییر می‌باشند،همین مساله باعث می شود، حضور وکیل و یا یک مشاور تخصصی را بیشتر احساس کنیم. دعاوی خانوادگی علی رغم ظاهر ساده، پیچیدگی خاص خود را دارند. گاها دیده شده تنظیم یک دادخواست غلط، ماه ها روند رسیدگی و اخذ نتیجه را به تعویق می‌اندازد. همین مساله باعث ضرر مادی و معنوی به شخص ذینفع می‌گردد.موسسه حقوقی مدافعان کبیر در تهران شما را در حل مشکلات حقوقیتان یاری می رساند با ما تماس بگیرید.

 

 

 

وکیل دعاوی خانواده 

 

وکیل دعاوی خانواده کسی است که با داشتن دانش تخصصی و تجربه کافی در برقراری با زوجین، در ابتدا با ریشه یابی علت مشکل طرفین‌ سعی در اصلاح ذات البین طرفین دعوا می‌نماید، در صورت عدم امکان سازش با اتکا بر وجدان خویش مسیری را برای موکل انتخاب می‌نماید، تا موکل کمترین آسیب روحی روانی در مورد دعاوی از جمله حضانت فرزند،مطالبه نفقه و یا دادخواست طلاق توافقی متقبل گردد.

 

شرایط لازم جهت داشتن وکیل و مشاور حقوقی در دعاوی خانواده.

 

جهت پیشرفت فرایند دعاوی خانوادگی زوج ویا زوجه میتوانند از دانش تخصصی وکیل و یا مشاور خانوادگی استفاده کنند. در ابتدا با مشاوره تلفنی و یا عندالزوم مشاوره حضوری، تمامی مشکلات حادث شده ما بین زوجین برای وکیل مطرح می‌گردد. در صورتیکه مساله  از پیچیدگی برخوردار نبوده، گاها با مشاوره و تنظیم لایحه مشکل حل می‌شود. در مواقعی از جمله طلاق توافقی بدلیل عدم حضور احد از زوجین،تنظیم قرارداد وکالت لازم و ضروری میباشد.

 

مزایای استفاده از وکیل و مشاور حقوقی خانواده


مدافعان کبیر در دعاوی خانوادگی؟

 

در صورت نیاز به وکیل و یا مشاوره تلفنی خانواده  «مدافعان کبیر» از بین وکلا و مشاوران متخصص در آن موضوع وکیل و یا مشاور انتخاب و به موکل معرفی می نمایند. موسسه حقوقی مدافعان کبیر با داشتن بانک اطلاعات حقوقی طبقه بندی شده وکلای مجموعه را تا اتمام پرونده همراهی و با مطرح کردن مشکلات حقوقی وکیل در جلسات هفتگی با دیگر وکلا، باعث پیشبرد روند پرونده می گردد

 

وکیل خانواده کیست؟

 

به دلیل اینکه وکیل خانواده بطور کامل در زمینه قوانین مرتبط با دعاوی خانواده از جمله. حضانت، نفقه،مهریه... مطالعه و پژوهش دارد،پیشنهاد ما این است به جهت جلوگیری از صرف زمان و هزینه با وکیل تخصصی در زمینه خانواده مشورت کنید. چه بسا با داشتن اطلاعات اولیه شما و علاقه مندی حضور خود در محاکم. کارشناسان متخصص خانواده تا انتهای روند پرونده بصورت مجازی در کنار شما بوده و تمامی دادخواست و لوایح را برای شما تنظیم و شما از تمامی مزایای یک وکیل خانواده بهرمند میشوید با این تفاوت که هزینه کمتری صرف می‌نمایید.

 

وکیل خانواده کیست و چه کمکی می کند؟

 

وکیل خانواده با داشتن دانش تخصصی در دعاوی خانوادگی از جمله طلاق به درخواست زوج ویا زوجه با اجرای حقوق موکل به همراه رعایت اخلاق حرفه ای وکالت، نتیجه مطلوب برای شما اخذ می‌نماید.

 مشاوره حقوقی آنلاین در تهران

وظایف وکیل خانواده

 

-رعايت اصول حرف ای وکالت
-دفاع از موکل خود
-موکل را در جریان روند پرونده قرار بدهد
-حضور به موقع در دادگاه برای دفاع از موکل در جلسات رسیدگی
-جمع آوری اسناد موکل به جهت دفاع در جلسات رسیدگی
-قبل از طرح دعوا با تشکیل جلسه در در خود و دعوت زوجین سعی در رفع اختلاف و ایجاد صلح و سازش

عنوان با فونت تیتر

برای مشاوره و گرفتن راهکار و حل مشکلتان همین الان تماس بگیرید
​​​​​​

تماس بگیرید
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش